Regulamin sklepu Desa Biżuteria.pl

I.Postanowienia ogólne

 

1. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę DESA BIŻUTERIA Sp. z.o.o z siedzibą w Warszawie (00-363) przy ul. Nowy Świat 48, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000372844, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5272644346 oraz REGON 142723560, o kapitale zakładowym 166.600,00 złotych, email: sklep@deasabizuteria.pl, nr telefonu: 698 666 976

 

2. Zamawiającym (zwanym również KLIENTEM) może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która po prawidłowym przejściu procedury rejestracyjnej w serwisie uzyskała dostęp do usług oferowanych przez DESA BIŻUTERIA.

 

3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym DESA BIŻUTERIA oznacza akceptację przez KLIENTA zasad sprzedaży, wynikających z niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje go do ich przestrzegania.

 

II. Składanie zamówień

 

1. Zamówienia można złożyć, korzystając z formularza zamówienia na stronie internetowej sklepu, jak również drogą elektroniczną pod adres: sklep@desabizuteria.pl

Złożenie zamówienia stanowi potwierdzenie KLIENTA odnośnie zapoznania się i akceptacji opisu obiektu znajdującym się na stronie internetowej sklepu.

 

2. DESA BIŻUTERIA nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Zamawiającego nieprawidłowych danych.

 

3. DESA BIŻUTERIA informuje, że dane osobowe podane przez KLIENTA, zbierane są na zasadzie dobrowolności, służyć będą realizacji zamówienia i nie będą nikomu udostępnione, z wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielania informacji określonych w przepisach ustaw oraz gdy Zamawiający wyrazi na to zgodę. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. 2016 r. poz. 622 z później zm.), Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania.

 

4. Złożenie oferty przez KLIENTA jest każdorazowo potwierdzane przez DESA BIŻUTERIA w ciągu 48 godzin od otrzymania informacji o złożeniu oferty przez Zamawiającego. Potwierdzenie to nie stanowi oświadczenia woli DESA BIŻUTERIA w przedmiocie przyjęcia oferty Zamawiającego i ma wyłącznie charakter informacyjny.

 

III. Płatności

 

1. Ceny biżuterii i zegarków i usług znajdują się na stronie internetowej DESA BIŻUTERIA, podane są w PLN i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

 

2. Podane ceny nie stanowią oferty w rozumieniu prawa cywilnego.

 

3. Na życzenie KLIENTA, zgłoszone przed wysyłką biżuteria i zegarki, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. W tym celu, w formularzu zamówienia należy podać wszystkie dane niezbędnie do wystawienia faktury VAT. Ewentualne błędy w danych zawartych w fakturze VAT należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury pod rygorem nieuwzględnienia reklamacji.

 

4. Zamawiający może dokonać płatności, wybierając jedną z następujących form:

 

a) kartą płatniczą – za pośrednictwem internetowego serwisu PayU.pl dostępnego pod adresem internetowym www.payu.pl; DESA BIŻUTERIA nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku wykorzystania przez Zamawiającego karty płatniczej podmiotu, który nie wyraził zgody na użycie jego karty.

 

b) przelewem bankowym na konto

DESA BIŻUTERIA Sp. z.o.o

ul. Nowy Świat 48

00-363 Warszawa

Pekao SA 40 1240 6292 1111 0010 6805 8440

 

 

Płatność dochodzi do skutku w momencie uznania rachunku bankowego DESA BIŻUTERIA

 

W przypadku wyboru przelewu bankowego na konto, a nie płatności poprzez PayU na desabizuteria.pl, Zamawiający powinien powiadomić o tym fakcie obsługę DESA BIŻUTERIA pod numerem telefonu +48 698 666 976, w celu skrócenia procesu przesyłki.

 

c) gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze

 

IV. Realizacja zamówienia

 

1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że wybrany obiekt jest dostępny w magazynie sklepu.

 

2. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji w wyjątkowych przypadkach, jak np. z powodu ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego obiektu z rzeczywistością. KLIENT o takim przypadku jest zawsze uprzednio informowany przez obsługę sklepu.

 

3. Zamówiony towar dostarczany jest do miejsca wskazanego przez KLIENTA na jego koszt. Warunki i możliwość wysyłki biżuterii i zegarków za granicę są uzgadniane indywidualnie z KLIENTEM.

 

4. Dostawa obiektów może zostać zrealizowana pocztą kurierską UPS, pocztą tradycyjną albo w formie odbioru osobistego przez Zamawiającego.

 

5. Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle do 5 dni roboczych i jest liczony:

a) od momentu potwierdzenia przez DESA BIŻUTERIA oferty kupna – w przypadku wybrania formy płatności gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze,

b) od momentu uznania rachunku bankowego DESA BIŻUTERIA – w przypadku wybrania przez Zamawiającego formy płatności w drodze przelewu bankowego lub kartą płatniczą za pośrednictwem PayU.pl

 

6. W razie braku możliwości zrealizowania dostawy w terminach określonych powyżej, DESA BIŻUTERIA skontaktuje się niezwłocznie z KLIENTEM, informując o przewidywanym terminie realizacji zamówienia.

 

V. Odbiór towaru

 

1. Odbierając przesyłkę w obecności kuriera, KLIENT powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania oraz stan obiektów zawartych w przesyłce.

 

2. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń obiektu w chwili jego odbioru, KLIENT zobowiązany jest do podjęcia następujących czynności:

a) sporządzenia pisemnego protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera lub w inny sposób przyjęty u danego kuriera,

b) złożenia u kuriera reklamacji, postępując zgodnie z ogólnymi warunkami przewozu obowiązującymi u danego przewoźnika, w szczególności w odpowiedniej formie i terminie,

c) poinformowania DESA BIŻUTERIA o zaistniałych okolicznościach telefonicznie lub w formie elektronicznej.

 

3. W przypadku przyjęcia przez KLIENTA przesyłki bez zastrzeżeń lub niepodjęcia przez KLIENTA czynności opisanych w ust. 2 lit. a-c, DESA BIŻUTERIA nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń dostarczonych obiektów istniejących w chwili ich wydania.

 

4. W przypadku nieodebrania przez KLIENTA przesyłki od kuriera, która następnie została zwrócona przez kuriera do DESA BIŻUTERIA, DESA BIŻUTERIA nie odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie przesyłki, chyba że jest to następstwem okoliczności, za które ponosi wyłączną odpowiedzialność. W takiej sytuacji Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty na rzecz DESA BIŻUTERIA kary umownej w wysokości 4-krotnej wysokości kosztów danej przesyłki w terminie 7 dni od momentu upływu ostatniego dnia, w którym Zamawiający mógł odebrać obiekty od przewoźnika.

 

5. W przypadku wyboru przez KLIENTA opcji odbioru osobistego i niepodjęcia zakupionych obiektów w terminie 14 dni, DESA BIŻUTERIA zastrzega sobie prawo do realizacji wysyłki opłaconych obiektów na koszt klienta.

 

VI. Odstąpienie od umowy przez konsumenta

 

1. KLIENT (Zamawiający) ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny, poprzez wysłanie do DESA BIŻUTERIA pisemnego oświadczenia mailem pod adres: sklep@desabizuteria.pl lub pod adres pocztowy: DESA BIŻUTERIA, ul. Nowy Świat 48, 00-363 Warszawa.

 

2. W powyższym przypadku Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się z DESA BIŻUTERIA w celu ustalenia szczegółowych warunków zwrotu towaru.

 

3. DESA BIŻUTERIA zwróci Zamawiającemu wpłacone kwoty na poczet zamówionych towarów w terminie 14 dni od momentu zwrotnego przyjęcia przesyłki przez DESA BIŻUTERIA, pod warunkiem, że żaden z nich nie będzie nosił śladów użytkowania, ma nienaruszone metki, w żaden sposób nie został zniszczony, uszkodzony. Stan przedmiotu sprawdza rzeczoznawca jubiler, który dokonał wcześniejszej wyceny tego przedmiotu.

4. Koszty zwrotu oraz za uszkodzenia w czasie transportu powstałe podczas transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący.

 

VII. Reklamacje

 

1. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie obiektów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora KLIENTA.

 

2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi w przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

 

3. KLIENT, w celu realizacji uprawnień wynikających z odpowiedzialności DESA BIŻUTERIA z tytułu niezgodności zawartości przesyłki z umową, powinien złożyć DESA BIŻUTERIA stosowne zawiadomienie oraz skontaktować się z DESA BIŻUTERIA w celu ustalenia szczegółów postępowania reklamacyjnego.

 

4. Zawiadomienie o niezgodności zawartości przesyłki z umową powinno zawierać: numer zamówienia, nazwę obiektu, okoliczności uzasadniające reklamację, w tym opis ewentualnej niezgodności (wady), określenie chwili ujawnienia się niezgodności pracy z umową oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych KLIENTA dla potrzeb postępowania reklamacyjnego.

 

5. Zgłoszenia reklamacyjne w zakresie odpowiedzialności DESA BIŻUTERIA z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową należy zgłaszać pod adres poczty elektronicznej sklep@desabizuteria.pl, pisemnie pod adres: ul. Nowy Świat 48, 00-363 Warszawa lub osobiście w wyżej wymienionym lokalu.

 

6. Koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z realizacją reklamacji DESA BIŻUTERIA ponosi jedynie w sytuacji potwierdzenia się, że zgłaszana niezgodność zrealizowanego zamówienia z umową rzeczywiście istnieje.

 

VIII. Postanowienia końcowe

 

1. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem zamówień pomiędzy sklepem internetowym DESA BIŻUTERIA a Zamawiającym będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Warszawie właściwy ze względu na siedzibę DESA BIŻUTERIA.

 

2. Opisy obiektów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność DESA BIŻUTERIA.

 

3. Z wyjątkiem sytuacji dopuszczalnych przez prawo lub wynikających z uzyskania zgody z tytułu praw autorskich, jakiekolwiek powielanie obiektów, w szczególności biżuterii i zegarków lub ich części, jest bezwzględnie zabronione.

 

 

 

Dołącz do świata Desa Biżuteria!

Podaj swój e-mail, aby zapisać się na newsletter.

Sklep internetowy Shoper.pl